Met Smak als merknaam gaan we consumenten inspireren om duurzamer te eten en de eiwittransitie te bevorderen. Wij hebben voor de naam Smak gekozen aangezien deze vlot over de tong rolt.  Smak verwijst dan ook naar ’Smakelijk’ wat een recept met rode bonen altijd is. 

Maak kennis met het multidisciplinaire team achter Smak.

David

Commercieel directeur

David is onze sales representative, Hij is een gemotiveerde jongeman met veel empathie in zijn rugzak. Na 8 jaar voordracht en 4 jaar ervaring in de face to face marketing en sales blinkt hij uit in communicatie en overtuigingskracht. Hij neemt de verkoop van onze producten op zich en zal zich ontfermen over de externe communicatie van het bedrijf.

Hailu

Operationeel manager

Hailu droomde al sinds jonge leeftijd van ondernemen en hij heeft niet lang op zijn honger gezeten. Na ervaring met vorige projecten, zowel individueel als binnen zijn opleiding, heeft hij ingezien dat leiderschap zijn sterkte is. Hailu is een competente teamleider met de constante wil om bij te leren. Zijn rol binnen de groep is het delegeren van taken, opvolgen van de doelstellingen en het overzien van de technische aspecten.

Luca

Financieel directeur

Luca is onze muntmeester. Dankzij jaren ervaring in beleggen en zijn studie in financiën en verzekeringen vertrouwen we al onze geldzaken aan hem toe. Naast de financiën zal hij ook de administratie voor zich nemen. Dit is zijn eerste onderneming waar hij mee instapt en dit brengt alleen voordelen met zich mee. Hij heeft een ontzettende honger om bij te leren en zijn drive om een sterk resultaat neer te zetten is niet te stoppen.

Edward

content creator

Edward is het creatief en de content creator achter Smak. Door zijn ervaring in de multimedia kan vloeiend overweg met Photoshop en Premier Pro. Dit samen met zijn inzicht in de markt en klanten zorgt ervoor dat zijn creaties telkens exact inspelen op de noden van de doelgroep. Hierdoor is het maken van logo’s, posters en sociale media post een tweede natuur.